Mesaj Urgent
De la: Cătălin Vlăducu, Fondator GEC Group
Locație: București, România
Ora: 2:17 AM, ora la care îmi vin cele mai bune (nebunești) idei

Dragă membru al comunității HOA,

Dacă îți dorești cu adevărat să fii tot ce poți să fii din punct de vedere profesional și să îți asiguri viitorul pe care îl meriți, atunci ești exact unde trebuie să fii.

Uite despre ce este vorba:

La rugămintea lui Cristian Cozmincă lansez această invitație către aceia dintre voi care NU sunteți mulțumiți cu locul sau poziția în care vă aflați profesional

SAU voi, cei care ați ales să deveniți freelanceri sau antreprenori și știți, simțiți, că ați atins un plafon și singurul motiv pentru care vă este greu să depășiți acest obstacol este lipsa accesului la informații de calitate, relevante pentru momentul în care vă aflați.

Vă Ofer ACUM Șansa De A Avea Acces la 99.99% Din Informațiile
De Care Aveți Nevoie Pentru A Reuși Profesional

Dar Asta Nu Este Tot!

Pentru a mă asigura că nu există nici o piedică în drumul tău către succes adaug acestei oferte de numai 97 de Ron

O oră de consultanță, unu la unu, GRATUITĂ!

Yep, it’s true.

Și dacă încă te mai întrebi dacă această ofertă este și pentru tine am să fiu cât mai clar cu putință:

Nu contează dacă ai sau nu o afacere proprie, încă

Nu contează dacă nu ești 100% sigur în ce direcție te îndrepți din punct de vedere profesional. Este chiar un avantaj. Ai să înțelegi de ce în cele ce urmează.

Nu contează dacă simți că nu ai toate resursele de care ai nevoie. Este rolul meu să îți arăt că ai deja tot ce ai nevoie că să reușești.

Nu contează dacă nu ai pus niciodată o idee pe hârtie, indiferent dacă este vorba de o propunere pentru șeful tău sau un plan de afaceri.

ȘI SIGUR nu contează dacă ai sau nu stofă. Tot ce îți trebuie ca să reușești este voință și informațiile pe care ți le ofer eu în acest pachet.

În numai cateva momente voi demonta toate preconcepțiile care ți-au fost “sugerate” de mic copil.

Am să îți arăt, pas-cu-pas, cum poți să îți clădești un viitor profesional pe măsura capacității și așteptărilor tale, fără să o iei pe ghicite, să te “pierzi”, sau să te blochezi.

Și sigur fără să ai de-a face cu “analize și para-analize”. Știu, noi toți suntem înclinați să analizam, mai mult decât trebuie, atunci când suntem nesiguri sau simțim că nu stăpânim bine un anumit subiect. Fi fără grijă! Am să îți arăt strategia pe care eu am învățat să o aplic în astfel de situații.

Funcționează întotdeauna! Garantat!

“De ce naiba este Cătălin Vlăducu atât de generos … și se oferă să facă asta pentru mine?
Ei bine… nu are rost să ne învârtim în jurul cozii.

Pentru că pot.

Dacă ești aici acum, sunt sigur că este pentru unul din următoarele motive:

Motivul #1 – ai încercat să vinzi un produs sau un serviciu pentru că îți dorești mai multă libertate. Să faci ceea ce îți dorești, atunci când îți dorești.

Dar poate că nu ai făcut acest pas pentru că încă “te leagă ceva” …

Încă diseci în minte ideea în încercarea de a te asigura că este “o mișcare bună”, oportună …

Realitatea este mult mai simplă. Nesiguranța este ceea ce te ține pe loc. Ce vor crede ceilalți despre tine dacă eșuezi?

Motivul #2 – ai făcut deja acest pas și ți-ai pus în aplicare planul dar, indiferent de motiv, rezultatele nu sunt pe masura așteptărilor tale …

Te stresează ideea că ai investit deja suficient timp, bani și, poate, ani din viața ta. Te-ai dedicat trup și suflet proiectului tău, dar îți este greu să vezi lumina de la capătul tunelului. Indiferent ce faci, te încearcă, din ce în ce mai des, sentimentul de eșec.

Motivul #3 – totul a mers bine pentru o perioadă de timp, dar acum, indiferent ce faci, numic nu merge și începi să te îndoiești de capacitatea ta de a reuși să mergi mai departe.

Ascultă, Nu Ești Singurul(a) care gândește și se simte așa.

Știu pe propria mea piele CÂT DE GREU poate fi acest drum.

Și de aceea știu că este șansa ta că ești în acest moment aici.

Acum, în cazul în care nu ști cine sunt și nici nu ai “dat” o căutare rapidă “pe net”, numele meu este Cătălin Vlăducu, sunt fondator al grupului GEC, specializat în consultanța de business.

Una din misiunile personale pe care mi le-am asumat în această etapă a vieții mele profesionale este să te ajut și pe tine, angajat, intraprenor, frelencer sau antreprenor, să te eliberezi de “blocajele” care te împiedică să-ți dezvolți activitatea profesională și să trăiești viața pe care ți-o dorești și o meriți.

“Care este diferența dintre un proiect care are succes și unul care nu are succes?
M-am gândit mult la această întrebare.

Succesul este pur și simplu rezultatul pe care îl găsiți la intersecția a două drumuri: PREGĂTIRE și OPORTUNITATE.

De ce ai nevoie pentru a avea succes? Răspunsul este neașteptat de simplu: trebuie să ai CURAJ și STRATEGIE!

Știu că toată lumea vorbește despre curajul de a fi antreprenor. Dar ce înseamnă mai exact să ai curaj?

În opinia mea, curajul este greu de înțeles deoarece definiția lui diferă de la persoană la persoană.

Poți să ai curaj bazându-te pe o idee prostească sau o greșeală. Ești învățat de mic să nu te îndoiești de înțelepciunea adulților, a profesorilor sau mentorilor, pentru simplul motiv că ei sunt cei care fac regulile.

Realitatea este că niciodată nu poți fi sigur că ei sunt cei care au întradevăr răspunsurile pe care le cauți. De câte ori nu ai auzit “caută un loc de muncă stabil și bine plătit” sau “nu face valuri” sau fă așa cum îți spun și o să fie bine”? Dar dacă tu nu te simți confortabil așa?

Cum alegi ce este mai bine pentru tine?

Depinde foarte mult de cine ești și de unde vii?

Câți dintre ei nu și-au dorit, măcar odată, să renunțe, să încerce ceva nou, dar nu au avut curajul să meargă până la capăt?

Să îți iei destinul în propriile mâini este una din cele mai importante decizii pe care le poti lua în întreaga ta viața. Să ai curajul să iei singur (ă) decizii este complicat. De ce să nu faci cum ți se spune? Nu este mai ușor? Mai comod? Mai ales când, uneori, nici măcar tu nu ști de ce iei anumite decizii.

Gurile rele spun că “orice prost poate avea curaj” și poate există o farâmă de adevar în ceea ce spun. Ce am învățat din experiența mea și a clienților mei este că atunci când adugi convingere și determinare curajului obții ceva despre care toată lumea vorbește dar puțini sunt cei care au cu adevărat puterea de a o îmbrățișa: LIBETATEA.

Să fi cu adevărat liber spune multe despre tine. Arată cine esti și ce vrei sa fi.

Dacă ai ales un drum și faci tot ce depinde de tine pentru a-l urma înseamnă că ai curajul și determinarea necesară pentru a reuși, întotdeuna, indiferent de greutățile și provocările pe care le vei întâlni pe acest drum.

Știu. Pentru a face trecerea de la angajat la intreprenor și apoi să mergi mai departe către freelancer și antreprenor ai nevoie de curaj, determinare și, mai presus de toate, să iubești libertatea pe care ți-o oferă această alegere.

Și, poate, să ști să ceri ajutor atunci când nu te descurci singur.

E timpul poveștii!

Povestea care urmează este, mai devreme sau mai tarziu, povestea fiecăruia dintre noi. Este despre bucuria și provocarea ce vine la pachet cu libertatea de a fi propriul tău stăpân.

Maria este tot ce îți dorești de la un prieten. Cald, primitor, gata oricând să te ajute. Și mai are o calitate foarte importantă pentru un gourmand ca mine: știe să gătească.

Nu știu pe nimeni care gătește mai bine ca ea când vine vorba de gogoși, plăcinte și cozonaci.

De sărbători, întotdeauna, merg la Maria să comand plăcinte și cozonaci.

Anul acesta am fost suficient de “ocupat” încât să nu fiu un prieten foarte bun. Am aflat de la ceilalți că Maria și-a deschis o patiserie și m-am bucurat pentru ea.

În apropiere de Paste a trebuit să vorbesc cu Maria. Am decis să îi fac o surpriză și să o vizitez la magazin.

Zis și făcut. Într-o marți, dimineața, am plecat către ea. Odată ajuns la adresă, am fost placut impresionat de locație și de coada din fața magaziului.

“Îi merge bine, bravo ei!”

Intru în magazin și mă blochez. În spatele vânzătoarei văd o Marie diferită de cea pe care mi-o aminteam eu. Epuizata, stresata, cu cearcane, zambind obosit clinetilor. Și era numai 10 dimineața.

“Bună Maria”

Ne imbrățișăm. E fericită să mă vadă.

“Hai în birou să vorbim. Vino.”

Mergem în birou unde o felicit pentru pasul făcut ca mai apoi să o intreb “Ce mai faci? Ești bine? Pari obosită. Este totul OK?”

Modul în care m-a privit Maria în acel moment mi-a rupt sufletul.

“Bine? Îmi vine să renunț la tot. Regret momentul în care am luat această decizie.

Mă trezesc dimineața la 4. Pregătesc micul dejun pentru copii și apoi plec la magazin ca să pregătesc șarja de dimineață. Lucrez până la 5, închid magazinul, fac monetarul, verific stocurile, lansez comenzi, fac plați, merg la bancă și apoi acasa. Acolo verific lecțiile, stau un pic cu ei și apoi îi trimit la culcare pentru că eu mai am treabă. Trebuie să spăl, să calc și să gătesc. Dacă am noroc, la 12 sunt și eu în pat ca la 4 să o iau de la capăt.

Nu mai pot!

Ce să fac?

Nu vreau să renunț dar în ritmul ăsta nu mai pot.”

“Punem stop la nebunia asta și resetăm afacerea. O luăm de la zero.”

Și am luat-o de la zero. Acum Maria este un antreprenor care deține o afacere de succes și are suficient timp pentru ea și familia ei. Cum? Simplu. A respectat, pas cu pas, planul meu în zece etape de a crea o afacere durabilă, de succes.

Dacă și tu te afli într-o situație similară sau te gândești să devii antreprenor și nu vrei să treci prin ce a trecut Maria te invit să participi la minicursul programat pentru miercuri, 30 iulie 2023, ora 19:30.

Vei afla informații care te vor ajuta să nu repeți greselile pe care alți antreprenori le-au făcut inaintea ta în această perioadă de tranziție. În acest fel, tranziția ta va fi mai scurtă, mai ușoară și cu mai puține dureri de cap.

Realitatea este că …

Să faci cu succes această trecere către antreprenoriat este un proces complex și provocator care, cu ajutorul unei abordări planificate și strategice, îți poate oferi un viitor stabil și plin de împliniri, atât în plan profesional cât și personal.

Indiferent de domeniul în care activezi, iată câteva competențe pe care trebuie sa le deții:

•   Gestionarea afacerii. Ca antreprenor trebuie să te ocupi, sau cel puțin să poti superviza, toate aspectele unei afaceri: administrare financiară, planificare, dezvoltare de produse și servicii, resurse umane, dezvoltare, etc.

•   Gestionarea finanțelor companiei. Ca antreprenor trebuie să ai grijă de venituri și cheltuieli, de fluxul de numerar și să te asiguri că afacerea ta este profitabilă pe termen lung.

•   Scalarea afacerii. Numai tu poți să identifici modalitățile în care poți atrage noi clienți și parteneri care să-ti permită să îți dezvolți afacerea. Trebuie să ai întotdeauna o strategie de vanzări și marketing care să îți permită să îți extinzi oferta și, implicit, afacerea.

•   Gestionarea timpului și delegarea. Trebuie să ști să-ți gestionezi timpul și să ști când și ce să delegi.

•   Gestionarerea riscurilor și incertitudinilor. Antrepprenoriatul vine la pachet cu riscuri și incertitudini. Trebuie să ști cum să navighezi printre obstacole și eșecuri de moment, să te adaptezi, să fi flexibil și să profiți de toate oportunitățile pe care le întâlnești.

Metoda “10 pași pentru un antreprenoriat de succes” îți oferă aceste răspunsuri.

Cristian – Florin Cozmincă – Antreprenor și mentor

“L-am cunoscut pe Cătălin când a venit la House of Ads să studieze mediul online și provocările cu care acesta vine la pachet. Impactul lui în sala de curs a fost unul izbitor încă din prima zi. Întrebarile pe care le-a adresat au fost mereu din perspectiva unui om de offline care cunoaște foarte bine nevoiele afacerii lui și ale clienților săi.

Așa am aflat cu ce se ocupă Cătălin.

Pentru că și eu aveam nevoie de un consultant pentru business-ul meu am păstrat legătura cu el.

A fost randul meu să ascult și să învăț.

Ne-am întâlnit și, pe parcursul a câteva ore bune, am analizat, din punct de vedere offline, afacerea mea online. Am fost șocat!

Sesiunile de lucru cu Cătălin sunt usoare și intense în acelaș timp. Întregul process de consultanță este unul plin de provocări. Ești în permanență provocat să gândești, să analizezi, să ieși din zona ta de confort.

Răbdător și diplomat, Cătălin știe să creeze contextul în care să fi dispus să te deschizi și să abordezi subiecte care, în alte condiții, le-ai considera taboo.

[…] Cătălin este singurul Consultant de Business pe care pot să îl recomand fără teamă, indiferent de problemă sau companie.”

Ce vom face la întâlnire?

Îți voi oferi din toată inima o serie de sfaturi și îndrumări care să îți ușureze această tranziție de la angajat la antreprenor.

Vei afla ce trebuie să faci pentru a dezvolta o strategie de afaceri solidă, să identifici oportunitățile de creștere și cele mai eficiente modalități de a-ți promova produsele și serviciile.
Voi aborda si subiectul gestionarii financiare a companiei, dezvoltarea brandului si stabilirea unei retele de contacte in industria in care activezi.

În cele 2+ ore te voi învăța cum să dezvolți o strategie de business completă, adaptată nevoilor și obiectivelor tale.

Îti voi arăta:

Cum să îți examinezi, în detaliu, viziunea pe care o ai pentru afacerea ta și modul în care dorești să te poziționezi în piață.
Vei învăța cum să îți definești valoarea adaugată pe care numai tu o poți oferi clienților tăi și avantajul competitiv pe care ți-l oferă acest aspect în fața concurenței tale.

Cum să faci o analiză corectă a pieței pentru a putea înțelege cât mai exact contextul în care vei opera.
Concurența existentă, tendințele pieței și oportunitatea de creștere sunt numai câteva din aspectele pe care le vom discuta. Cu ajutorul lor vei putea dezvolta un plan de acțiune viabil, care să te diferențieze de competiție și să atragă clienți.

Cum să gestionezi finanțele companiei în mod corect.
La finalul minicursului vei ști cum să elaborezi un plan financiar realist, cum să îți estimezi corect veniturile și cheltuielile, să analizezi profitabilitatea unui produs sau serviciu, să gestionezi variațiile fluxului de numerar și chiar să identifici potențiale surse de finanțare pentru proiectele tale.

Cum să dezvolți corect un brand puternic și să ai o identitate de business “de încredere”.
Vom discuta importanța unei identități media. Logo, materiale de marketing și un plan de promovare eficient pot face diferența dintre succes și faliment.
Cum să faci față emotional și profesional provocărilor antreprenoriale.

Cum să gestionezi eficient timpul tău și resursele companiei.
Vom vorbi despre prioritizarea și optimizarea actvităților de peste zi. Îți voi prezenta modalități de a evita supraîncărcarea și epuizarea, astfel încat să poți menține un echilibru sănătos între viața ta personală și cea profesională.

Cât de important este networking-ul.
Voi argumenta importanța acestui aspect în creșterea vizibilității companiei tale. Îți voi prezenta strategii și tehnici eficiente cu ajutorul cărora să îți extinzi baza de potențiali clienți și cum să construiești relații solide în industrie.

Obiectivul meu pentru acest minicurs este simplu: să îți ofer argumente, tehnici și suportul moral de care ai nevoie în această tranziție către antreprenoriat și să te încurajez să mergi mai departe pe acest drum.

Q&A

Întrebarea #1 – Pentru cine este acest minicurs?

Răspuns: Acest minicurs este și pentru tine dacă ești:

•   angajat sau freelancer și te gândești sau pregatești să faci trecerea către antreprenoriat; sau

•   antreprenor la început de drum.

Întrebarea #2 – De ce să particip la acest minicurs platit?

Răspuns: Pentru că îți va lua de zece ori mai mult să obții acelaș volum de informații credibile din surse free.

Depinde numai de tine să alegi ce consideri că este mai important pentru tine: timpul sau banii tăi? Care este resursa mai puțin valoroasă pentru tine?

Dacă timpul este mai valoros pentru tine, atunci înscrie-te chiar acum și participă la acest minicurs programat pentru miercuri 30 iulie 2023, ora 19:30.

Nu rata această ocazie unică!